SHIPPING

מדיניות החזרת מוצרים שנרכשו באתר Story

רכשתם מוצר באתר https://www.storyonline.co.il ואתם מעוניינים להחזיר  אותו מכל סיבה שהיא? אין בעיה, אנא קראו מדיניות זו ופעלו בהתאם על מנת שנוכל לטפל בבקשתכם במהירות ויעילות.

* אנו לא מבצעים החלפות אונליין , ניתן לבצע החלפות (מידה וגוון בלבד) רק בסניפי הרשת .  

1. מתי ניתן  להחזיר מוצר?

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן להחזיר  מוצר שנרכש באתר בתוך 14 יום, מיום קבלת המשלוח או איסוף עצמי של החבילה.

ניתן להחזיר כל מוצר (למעט בגדי ים והלבשה תחתונה) אשר נרכש באתר ובלבד שלא נעשה בו כל שימוש, המוצר לא נפגם כתוצאה משימוש, לא נעשה במוצר כל תיקון, והמוצר הוחזר בקופסא המקורית ובצירוף התוויות המקוריות. רשת Story היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצרים שהוחזרו

2. החזרה בסניפי רשת Story

ניתן להחזיר כל מוצר שנרכש באתר בכל סניף של רשת Story בישראל, עם הצגת חשבונית הקבלה שהגיעה עם החבילה ובהתאם לתנאים המפורטים למעלה. 

שימו לב, לא ניתן לקבל החזר כספי בחנויות הרשת , אלא באמצעות שירות הלקוחות של האתר בלבד (במייל service@storyonline.co.il)  ניתן להשיב את המוצר בחנות ולכתוב לנו מייל שאתם ממתינים לזיכוי כספי  ואנו נדאג לטפל בפנייה ונשלח לכם מייל לאישור.  

3. נקודות החלוקה של E POST

שירות זה מאפשר איסוף החבילה מחנויות ולוקרים אוטומטיים בנקודות הפצה הפזורות בכל רחבי הארץ, ללא המתנה לשליח.

החזרות ניתן לבצע ללא עלות על ידי שליחת החבילה דרך דואר ישראל. לכל חבילה מצורפת מדבקת תגוביינא המאפשרת החזרה חינם דרך סניף הדואר הקרוב לביתך.

4. החזרה באמצעות שליח

במידה ותרצו להחזיר את המוצר באמצעות חברת המשלוחים שלנו, כתבו לנו מייל לכתובת service@storyonline.co.il, עם פרטי ההזמנה המלאים ופירוט הבקשה שלכם ואנו נדאג להשיב במייל חוזר תוך 2 ימי עסקים.

החזרות דרך חברת המשלוחים תתבצענה תוך גביית תשלום נוסף של 19 ש"ח.

  • החזרה וזיכוי – 
  •  יש לציין במייל האם תרצו לקבל זיכוי לאתר לרכישה הבאה או זיכוי כספי לאמצעי התשלום איתו שולמה העסקה ללא חיוב בעמלת סליקה. הזיכוי יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצע בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד) 
  • קיבלתם מתנה ואתם מעוניינים להחזיר - חשוב לשלוח לנו מייל בגין ההחזרה על מנת שננפיק עבורכם קוד קניה לאתר ולא נזכה את העסקה כספית. 

 

 

מדיניות אספקה ומשלוחים ברכישה באתר Story

משלוח עד הבית – בעת בחירה ב-"משלוח עד הבית" תתואם ההגעה לכתובת שהזנת בהרשמה לאתר או בעת הרכישה. השליחים שלנו עובדים בשעות היום בין 09:00-18:00 ומתאמים בשיחה או הודעה מקדימה את מועד הגעתם. אנו ממליצים בשלב ההזמנה לציין את הכתובת למשלוח בה אתם זמינים במהלך שעות היום. אם פספסתם שיחה מהשליח הוא ינסה לתאם אתכם את המשלוח ביום שלמחרת.

*שימו לב – במידה ורכשתם באמצעות ה- PayPal הכתובת למשלוח מעודכנת בהתאם לפרטים שמעודכנים בחשבונכם.

*זמני האספקה בישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק מותנים בהנחיות הביטחוניות של הצבא באותה עת ואינם בשליטתנו. 

נקודות החלוקה של E POST – שירות זה מאפשר איסוף החבילה מלוקרים אוטומטיים הפצה הפזורות בכל רחבי הארץ, ללא המתנה לשליח. זמן הגעת המשלוח הינו עד 6 ימי עסקים. בעת הגעת החבילה ליעדה, תישלח הודעת עדכון.

 

משלוח אקספרס - משלוח עד בית הלקוח מהיום להיום/מחר 

שליחות מהיום להיום 

*השירות ניתן בימים ראשון עד שישי

הערים בהן ניתן להזמין את השירות הינן: תל אביב-יפו, אור יהודה, בת ים, בני ברק, גבעתיים, גבעת שמואל, גני תקווה, הוד השרון, הרצליה, חולון, יהוד, כפר סבא, לוד, נס ציונה, סביון, פתח תקווה, קרית אונו,ראשון לציון, רחובות, רמת גן, רמת השרון, רמלה, רעננה 

 :זמני הגעת המשלוחים

// בימים ראשון עד חמישי, הזמנות שבוצעו עד השעה 12:00 בצהריים יצאו באותו היום בין השעות 16:00 עד 20:00

// בימים ראשון עד רביעי, הזמנות שבוצעו לאחר השעה 12:01 בצהריים יצאו ביום למחרת, בין השעות 16:00 עד 20:00

// הזמנות שבוצעו מיום חמישי בשעה 12:01 בצהריים ועד יום שישי בשעה 10:00 בבוקר יצאו ביום שישי בין השעות 11:00 בבוקר ועד 15:00 בצהריים

// ביום שישי, הזמנות שבוצעו החל מהשעה 10:01 יצאו ביום ראשון, בין השעות 16:00 עד 20:00

 

// באחריות מזמיני השירות לספק כתובת נכונה בה ימצאו בשעות החלוקה ולהשאר זמינים במספר הטלפון שסופק (בשעות החלוקה הרלוונטיות), לקוח שהשליח לא יצליח להשיגו כיוון שאינו בכתובת שספק או שאינו זמין - לא יהיה זכאי לקבל החזר עבור השירות

 

// לקוח שהזמין לכתובת שמחוץ לאיזור החלוקה - הזמנתו תשלח על ידי חברת המשלוחים בהתאם לימי האספקה הרגילים

איסוף מסניף- משלוח שנבחר ל"איסוף מסניף" יגיע לסניף עד 5 ימי עסקים ממועד ההזמנה (יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים). רשימת הסניפים מהם ניתן לאסוף חבילות מופיעה לבחירתך בתהליך הרכישה ועשויה להשתנות מעת לעת. בעת הגעת החבילה לסניף תשלח אליך הודעת עדכון.

אנא וודאו כי טופס אישור ההזמנה במייל מכיל את הכתובת למשלוח וכן מספר הנייד להתקשרות.

עלות המשלוח-

1)     איסוף עצמי מחנויות STORY : ללא עלות בכל סכום רכישה.

2)     שירות נקודות איסוף E POST : ברכישות בשווי גבוה מ-199 ₪ - יינתן השירות ללא עלות נוספת. בסכום רכישה הנמוך מ-199 ש"ח, עלות דמי המשלוח הינם

        9.90 ש"ח.

3)     שליח עד הבית: ברכישה בסכום הגבוה מ249 ש"ח – יינתן השירות ללא עלות נוספת. בסכום קנייה הנמוך מ- 249 ש"ח, עלות דמי המשלוח הינם 14.9 ש"ח.

 

הבהרות :

יום עסקים הינו כל יום, למעט - יום שבת, יום שישי, ימי שבתון, ערבי חג וחגים (ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות, פסח, שבועות, פורים, יום העצמאות) ותשעה באב.

יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים.

בכל שאלה, אנחנו כאן לרשותך

  service@storyonline.co.il

  03-9112318