מה קונים לחגים? STORY משיקה 5 מארזי חג שיתאימו לכל אחת ואחד

מה קונים לחגים? STORY משיקה 5 מארזי חג שיתאימו לכל אחת ואחד

עונת החגים בפתח ואת האמת שזה מלחיץ. שאלות כמו איפה עושים, איך עושים והאם יהיה סגר חגות באוויר. אבל רק דבר אחד לא משתנה הכמיהה למתנת חג. באופן אישי אני חושבת שמתנות חג זה תמיד כיף. כיף לתת אותם וכיף גם לקבל. בואו נודה באמת, האפשרות לתת למישהו מתנה אישית ולהתחדש גם בעצמך תמיד מעצים את אווירת החג. אבל עם ההעצמה מגיעה גם השאלה… מה קונים? רשת סטורי השנה הכינה 5 מארזי חג שונים ומגוונים שיתאימו לכל מארח.ת, חבר.ה, בת.ן משפחה או לעצמכן.ם. כל המארזים ארוזים ומוכנים רק
לכן.ם ואת כולם אפשר לקנות בקלות באתר ובחנויות. אז מה קונים ולמי?? בואו נתחיל
מארז מתנה MAAPILIM
 
אם אתם מחפשים מתנה מפנקת ואישית אז אנחנו ממליצות על מארז הטיפוח של המותג הישראלי מעפילים. מעפילים הוא מותג לייפסטייל אלטרנטיבי, איטי ונוסטלגי. כל מוצרי המותג הם טבעיים, מיוצרים בארץ באופן ידני ועם המון תשומת לב. מארז המתנה של המותג מכיל שמפו אטלנטיק לשיער ולזקן, מרכך לוס פרלוס לשיער ולזקן, סבון גוף פאסיפיק וסבון פנים אטלנטיק.

הכי מרגש במארז? סבון פנים אטלנטיק בניחוח רענן, המכיל תמציות אלוורה והממליס שעשירות במרכיבי לחות וידועות בתכונותיהן להרגעה וכיווץ נקבוביות העור.

מתאימה לכל סוגי המארחים שאוהבים- מוצרי טיפוח | מחיר – 319.90 ש״ח
מארז העיצוב HOME DECORATION
אם אתם מחפשים מארז חגיגי עם פריטי עיצוב מודרניים, שישתלב מושלם בכל בית וישמח כל מארח HOME DECORATION, הוא המארז בשבילכם. המארז מכיל את פריטי העיצוב הייחודים והמסקרנים ביותר של STORY. תוכלו למצוא בו – מפיץ ריח של מותג הטיפוח הישראלי מעפילים, ואזה לפרחים בצבעי אדמה בצורת גוף של אישה ובקבוק דקורטיבי המתפרק לקערות של המותג הספרדי DOIY.

הכי מרגש במארז? מפיץ הריח של מותג הטיפוח מעפילים שמיוצר בארץ ועשוי חומרים טבעיים. מפיץ ריח איכותי זה לא משהו שבא ברגל והניחוח הטבעי והייחודי הוא בהחלט משהו שכולם ישמחו לקבל.

מתאימה לכל סוגי המארחים שאוהבים- עיצוב בית איכותי | מחיר – 399.90 ש״ח
 
מארז העיצוב האישי COOL
הולכים להתארח אצל חברים ובא לכם להביא מתנה מגניבה ויפה שישתמשו בה ביום יום? מארז COOL של STORY הוא בדיוק המארז בשבילכם. במארז תוכלו למצוא בקבוק מים עמיד לקור וחום של המותג צ׳יליז, רביעיית כוסות שנערמות לצורת קקטוס, מחזיק מפתחות תואם ומארז גרבי סושי של המותג DOIY. המותג הספרדי DOIY ידוע בפריטי עיצוב ומתנות ייחודיות ויצרתיות הנמכרות בכל העולם ולוקחות את חויית העיצוב צעד אחד קדימה.

הכי מרגש במארז? הכוסות הנערמות לצורת קקטוס הם גם פריט עיצוב מהמם לבית ליום יום וגם סופר שימושיות. לגמרי פריט שצריך בכל בית ובית. 
 
2 סוגים למארזי LYKKE
עוד מארז קסום, בעצם עוד 2, שתוכלו למצוא ברשת STORY הוא המארז של מותג העיצוב הישראלי LYKKE. במארז המורחב (בתמונה למעלה) תוכלו למצוא סבון Gemstone העשוי בעבודת יד ממרכיבים טבעיים, בקבוק ובו ופרחי לבנדר מיובשים, אויל הרבריום- שהיא דגימת צמחים ייחודית משומרת בשמן ונר משעוות סויה איכותית המועשר בשמנים אתרים איכותיים. ובנוסף, תוכלו למצוא מארז קטן יותר המכיל נר סויה ואויל הרבריום.

הכי מרגש במארז? סבון הג׳מבו Gemstone, ששוקל 160 גרם, מיוצר בארץ בעבודת יד מחומרים טבעיים ושמנים אתרים משובחים ונחתך בצורה ידנית לצורת האבן הגולמית היקרה והייחודית הזו…

מתאימה לכל סוגי המארחים שאוהבים- פריטים איכותיים וייחודיים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר | מחיר – 349.90 ש״ח
בחזרה לבלוג