!QUESTIONS? & ANSWERS
שאלות ותשובות
הזמנות באתר
איך מבצעים הזמנה באתר?
לאחר שאספת את הפריטים השווים! לסל הקניות יש לך יש שתי אפשרויות :
הרשמה – הרשמה ראשונה לאתר – הרשמה עם מייל, סיסמא
ופרטיים אישיים, אלו ישמשו אותך בקניות הבאות. ישנו כפתור הצטרפות במעלה העמוד או
חלון קופץ שמזכיר לך להירשם.
התחברות– אם נרשמת בעבר, יש להזין מס' נייד -וסיסמא בכפתור שלמעלה או בחלון
הקופץ והופ! נעביר אותך לחשבון האישי שלך עם כל הפרטים שהזמנת במועד ההרשמה
הראשוני.
כיצד ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם באתר באמצעות אחד מאמצעי התשלום הבאים: ,BIT APPLE-PAY, GOOGLE-PAY, כרטיס אשראי, ביימי, כרטיס שובר "חבר" , או תו הזהב ,או עם חשבון Paypal פעיל והחיוב מתבצע ברגע שהעסקה עוברת ותהליך הרכישה הושלם.
לא ניתן לשלם במזומן או בהעברה בנקאית עבור הרכישה.
ברכישה בכרטיס אשראי ניתן לחלק את התשלום ל-עד 4 תשלומים ללא ריבית.
לפני סיום תהליך הרכישה, חשוב לוודא שאכן סימנת את מספר התשלומים הרצוי. לאחר
אישור והשלמת ההזמנה לא ניתן לשנות את מספר התשלומים.
אם שילמת באמצעות חשבון Paypal אין אפשרות לחלק את העסקה לתשלומים כלל. שימו לב - הפרטים
האישיים שלך נמשכים אוטומטית מחשבון הפייפאל. אנו ממליצים לוודא שאכן הפרטים
בחשבון הפייפל שלך מעודכנים .
איך מעדכנים מס' נייד או כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?
לאחר קליטת ההזמנה במערכת , וקבלת מייל אישור ההזמנה.ניתן לעדכן כתובת או מס' נייד בלבד.
לא ניתן לשנות בהזמנה שנקלטה: מחיר/הנחה/מידה/הטבות שלא מומשו בקניה.יש לעדכן את שירות הלקוחות בהקדם ולפני יציאת ההזמנה כדי שנוכל לבטל את ההזמנה לפני יציאתה לשילוח.
ניתן לפנות-בצ'אט האתר /בפייסבוק/אינסטגרם או בוואטסאפ 054-9644273
איך אוכל לדעת שההזמנה בוצעה?
בסוף תהליך הרכישה ישלח מייל עם מספר הזמנה המעיד על סיום תהליך
הרכישה והצלחתו, זה יהיה הרגע הנכון לומר – יש!. אנו ממליצים לעבור על הטופס
ולוודא שמספר הנייד תקין והכתובת למשלוח או הסניף למשלוח מעודכנים. כמו כן,
יש לשים לב שהפריטים שנרכשו הם אלו הרצויים מבחינת מידה/ צבע/ כמות.
איך בוחרים מידה נכונה באתר?
המידות שמוצגות באתר הן לרוב מידות אירופאיות. בדרך כלל מידות הנעליים והבגדים הם true to size ורצוי להזמין את המידה
הקבועה שלכם. במוצרים בהם ישנה המלצה לקחת מידה מעל/ מתחת אנו דואגים לציין זאת בתיאור המוצר.
כמו כן, ישנה טבלת מידות כללית שניתן להיעזר בה. כמו כן, תמיד ניתן להתייעץ איתנו במייל על דגם מסוים - נשמח לעזור :)
גם אם לא הצלחנו לקלוע למידה הנכונה עם הפריט המוזמן, מדיניות ההחלפות של האתר סופר נוחה כך שאפשר בקלות להחליף למידה אחרת או גוון ולגשת לאחד הסניפים ולבצע מדידה והחלפה במקום.
ניתן גם לברר מולנו את זמינות המידות בסניפים.
האם הרכישה באתר מאובטחת?
בוודאי!
האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן והוא עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. אם מופיעה הודעת שגיאת אבטחה אצלך בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע במשרדך או לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלך.
איך נרשמים לקבלת הניוזלטר של story ואיך ממשים את ההטבה למצטרפים חדשים?
על מנת שנוכל לעדכן אותך בכל החדשות והמבצעים שלנו יש לסמן את הריבוע הרלוונטי בעת ההרשמה לאתר (יסומן בשחור כשהוא מלא) ובשעה טובה הצטרפת לניוזלטר שלנו. אם לא ביצעת הרשמה לניוזלטר בשלב זה, תמיד ניתן ללחוץ על כפתור
"הרשמה" שנמצא בתחתית האתר ולהזין בו את המייל שלך.
משלוחים מהאתר
איך המשלוח מגיע אליי ומהו זמן האספקה?
ניתן לבחור לפני מעמד התשלום באתר שיטת שילוח, שיטת השילוח מותאמת לעיר אותה תזינו בפרטי הלקוח לפני התשלום
שילוח עד הבית- יסופק בין 7-10 ימי עסקים.
איסוף מסניף סטורי- יסופק בין 3-5 ימי עסקים והודעת אסמס תשלח אליכם בעת הגעת החבילה לסניף.
בשל המצב הבטחוני הזמנות איסוף לחנויות אינן זמינות ונשלחות בשילוח עד הבית.
נקודת EPOST - יסופק בין 7-10 ימי עסקים.
הנקודות פתוחות בהתאם למצב הבטחוני ייתכנו מקרים של נקודות סגורות או פעילות חלקית לאור המצב.
משלוח מהיר- השירות אינו זמין כעת .
משלוח מהיר VELO - ניתן לבחור עד השעה 11:00 משלוח להיום או מחר.(החל מהשעה 11:00 ואילך המשלוח יסופק ביום שלמחרת)
האספקה הינה בימי עסקים בלבד.
מה עלות המשלוח?
ברכישה באתר תוכלו ליהנות ממשלוחים מהירים עד לדלת הבית, תוך 3-5 ימי עסקים.
עלות משלוח של הזמנה שסכומה אינו עולה על 249 ₪ - תעמוד על 14.9 ₪ דמי משלוח.
עלות משלוח של הזמנה שסכומה עולה על 249 ₪ יהיה ללא עלות משלוח.
איסוף מסניף סטורי -הינו ללא עלות .
משלוחים מהירים באמצעות VELO:
שליחות מהיום להיום באמצעות Velo-
השירות ניתן ברשימת הערים המפורטת תחת משלוחים /החלפות/והחזרות באתר. והינו זמין בימי העסקים א-ה עד השעה 110:00 בצהרי אותו יום. על המזמין להיות זמין בכתובת ובמספר הנייד שספק עם הזמנת השירות.
השליחות הינה בעלות דמי משלוח של 35 ₪
שליחות מהיום למחר באמצעות Velo-
השירות ניתן ברשימת הערים המפורטת תחת משלוחים /החלפות/והחזרות באתר .
בימי העסקים א-ה לאחר השעה 10:00 בצהרי אותו יום. הזמנות שהוזמנו בשירות זה יסופקו ביום העסקים הבא.
על המזמין להיות זמין בכתובת ובמספר הנייד שספק עם הזמנת השירות.
השליחות הינה בעלות דמי משלוח של 35 ₪.
נקודות החלוקה של E POST – בקנייה מעל 249 ₪ המשלוח חינם. בקניה עד 249 ₪ המשלוח בעלות 9.90 ₪.
אם בחרתי באיסוף המשלוח מסניף, מתי ניתן לאסוף אותו?
המשלוח שלך אמור להגיע לסניף הנבחר 3-5 ימי עסקים ממועד ההזמנה (שימו לב- יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים).
רשימת הסניפים מהם ניתן לאסוף חבילות מופיעה בתהליך הרכישה עצמו. כאשר החבילה מגיעה לסניף נשלחת הודעת SMS המאשרת לגשת לאסוף אותה .(החל מהיום למחרת ) אין לגשת לסניף לאיסוף החבילה ללא קבלת הsms - כי כנראה שהיא עדיין לא שם 😊
החלפות והחזרות
אם קיבלתי את ההזמנה ואני רוצה להחזיר את המוצר?
ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח/איסוף החבילה.
למדיניות לחצו כאן
כיצד מתבצע ההחזר? ותוך כמה זמן?
ההחזר יבוצע תוך 14
ימים מיום קבלת הביטול/קבלת המוצר למחסני החברה
עסקה אשר שולמה בשובר: BUYME,
תו הזהב , חבר, הייטקזון תזוכה חזרה בשובר דיגיטלי מותאם לאתר/רשת סטורי .
הנחות לחברי מועדון
הנחות לחברי מועדון
הנחת חבר מועדון הינה 8% הנחה על פריט במחיר מלא (והכל בכפוף לתקנון חברי המועדון) ההנחה תעודכן בסל הקניה אוטומטית
חשוב לבצע רישום לאתר או התחברות כדי שההנחה תחושב בקניה
אם מסיבה כלשהיא לא הצלחתם להתחבר/להרשם ,תוכלו לכתוב לנו בשעות הפעילות ונסייע לכם בביצוע הרכישה .
חשוב לשים לב -אם הפריט בסייל, הנחת המועדון לא תחושב בגינו אלא אם כן צויין אחרת בתקנון המבצע .