שאלות ותשובות
הזמנות באתר
איך מבצעים הזמנה באתר?
לאחר שאספת את הפריטים השווים! לסל הקניות יש לך יש שלוש אפשרויות:
הרשמה – הרשמה ראשונה לאתר – הרשמה עם מייל, סיסמא
ופרטיים אישיים, אלו ישמשו אותך בקניות הבאות. ישנו כפתור הצטרפות במעלה העמוד או
חלון קופץ שמזכיר לך להירשם.
התחברות– אם נרשמת בעבר, יש להזין מייל וסיסמא בכפתור שלמעלה או בחלון
הקופץ והופ! נעביר אותך לחשבון האישי שלך עם כל הפרטים שהזמנת במועד ההרשמה
הראשוני.
כיצד ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם באתר באמצעות אחד מאמצעי התשלום הבאים: ,BIT APPLE-PAY, GOOGLE-PAY, כרטיס אשראי, ביימי, כרטיס שובר "חבר" , או תו הזהב ,או עם חשבון Paypal פעיל והחיוב מתבצע ברגע שהעסקה עוברת ותהליך הרכישה הושלם.
לא ניתן לשלם במזומן או בהעברה בנקאית עבור הרכישה.
ברכישה בכרטיס אשראי ניתן לחלק את התשלום ל-עד 4 תשלומים ללא ריבית.
לפני סיום תהליך הרכישה, חשוב לוודא שאכן סימנת את מספר התשלומים הרצוי. לאחר
אישור והשלמת ההזמנה לא ניתן לשנות את מספר התשלומים.
אם שילמת באמצעות חשבון Paypal אין אפשרות לחלק את העסקה לתשלומים כלל. שימו לב - הפרטים
האישיים שלך נמשכים אוטומטית מחשבון הפייפאל. אנו ממליצים לוודא שאכן הפרטים
בחשבון הפייפל שלך מעודכנים .
איך מעדכנים שינויים לאחר ביצוע ההזמנה ?
לאחר קליטת ההזמנה במערכת וכל עוד ההזמנה לא נסגרה למשלוח ,ניתן לעדכן בהקדם בצ'אט האתר /בפייסבוק/אינסטגרם או בוואטסאפ 054-9644273 את הפרטים לשינוי , הפרטים הניתנים לשינוי הינם : שינוי מידה ,
גוון , כתובת /סניף לאספקה .
איך אוכל לדעת שההזמנה בוצעה?
בסוף תהליך הרכישה ישלח מייל עם מספר הזמנה המעיד על סיום תהליך
הרכישה והצלחתו, זה יהיה הרגע הנכון לומר – יש!. אנו ממליצים לעבור על הטופס
ולוודא שמספר הנייד תקין והכתובת למשלוח או הסניף למשלוח מעודכנים. כמו כן,
יש לשים לב שהפריטים שנרכשו הם אלו הרצויים מבחינת מידה/ צבע/ כמות.
איך בוחרים מידה נכונה באתר?
המידות שמוצגות באתר הן לרוב מידות אירופאיות. בדרך כלל מידות הנעליים והבגדים הם true to size ורצוי להזמין את המידה
הקבועה שלכם. במוצרים בהם ישנה המלצה לקחת מידה מעל/ מתחת אנו דואגים לציין זאת בתיאור המוצר.
כמו כן, ישנה טבלת מידות כללית שניתן להיעזר בה. כמו כן, תמיד ניתן להתייעץ איתנו במייל על דגם מסוים - נשמח לעזור :)
גם אם לא הצלחנו לקלוע למידה הנכונה עם הפריט המוזמן, מדיניות ההחלפות של האתר סופר נוחה כך שאפשר בקלות להחליף למידה אחרת או גוון ולגשת לאחד הסניפים ולבצע מדידה והחלפה במקום.
ניתן גם לברר מולנו את זמינות המידות בסניפים.
האם הרכישה באתר מאובטחת?
בוודאי!
האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן והוא עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. אם מופיעה הודעת שגיאת אבטחה אצלך בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע במשרדך או לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלך.
איך נרשמים לקבלת הניוזלטר של story ואיך ממשים את ההטבה למצטרפים חדשים?
על מנת שנוכל לעדכן אותך בכל החדשות והמבצעים שלנו יש לסמן את הריבוע הרלוונטי בעת ההרשמה לאתר (יסומן בשחור כשהוא מלא) ובשעה טובה הצטרפת לניוזלטר שלנו. אם לא ביצעת הרשמה לניוזלטר בשלב זה, תמיד ניתן ללחוץ על כפתור
"הרשמה" שנמצא בתחתית האתר ולהזין בו את המייל שלך.
משלוחים מהאתר
איך המשלוח מגיע אליי ומהו זמן האספקה?
המשלוח מגיע עם שליח עד הבית או מקום העבודה בטווח של 3-7 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים).
ניתן גם לבחור באפשרות איסוף באחת מחנויות הרשת (החנויות שיעלו לבחירה יעלו לפי איזור המגורים שהזנתם)
יש אפשרות לבחור במשלוח מהיום להיום ובמשלוח מהיום למחר בתוספת תשלום. לרשימת הערים
שימו לב - זמן המשלוח ליישוב קצה עלול להתארך בשל יום אספקה בודד בשבוע.
מה עלות המשלוח?
ברכישה באתר תוכלו ליהנות ממשלוחים מהירים עד לדלת הבית, תוך 3-7 ימי עסקים.
עלות משלוח של הזמנה שסכומה אינו עולה על 199 ₪ - תעמוד על 14.9 ₪ דמי משלוח.
עלות משלוח של הזמנה שסכומה עולה על 199 ₪ יהיה ללא עלות משלוח.
משלוחים מהירים באמצעות VELO:
שליחות מהיום להיום באמצעות Velo-
השירות ניתן ברשימת הערים המפורטת תחת משלוחים /החלפות/והחזרות באתר. והינו זמין בימי העסקים א-ה עד השעה 10:00 בצהרי אותו יום. על המזמין להיות זמין בכתובת ובמספר הנייד שספק עם הזמנת השירות.
השליחות הינה בעלות דמי משלוח של 35 ₪
שליחות מהיום למחר באמצעות Velo-
השירות ניתן ברשימת הערים המפורטת תחת משלוחים /החלפות/והחזרות באתר .
בימי העסקים א-ה לאחר השעה 10:00 בצהרי אותו יום. הזמנות שהוזמנו בשירות זה יסופקו ביום העסקים הבא.
על המזמין להיות זמין בכתובת ובמספר הנייד שספק עם הזמנת השירות.
השליחות הינה בעלות דמי משלוח של 35 ₪.
נקודות החלוקה של E POST – בקנייה מעל 199 ₪ המשלוח חינם. בקניה עד 199 ₪ המשלוח בעלות 9.90 ₪.
אם בחרתי באיסוף המשלוח מסניף, מתי ניתן לאסוף אותו?
המשלוח שלך אמור להגיע לסניף הנבחר 3-10 ימי עסקים ממועד ההזמנה (שימו לב- יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים).
רשימת הסניפים מהם ניתן לאסוף חבילות מופיעה בתהליך הרכישה עצמו. כאשר החבילה מגיעה לסניף נשלחת הודעת SMS המאשרת לגשת לאסוף אותה .(החל מהיום למחרת ) אין לגשת לסניף לאיסוף החבילה ללא קבלת הsms - כי כנראה שהיא עדיין לא שם 😊
החלפות והחזרות
אם קיבלתי את ההזמנה ואני רוצה להחזיר את המוצר?
ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח/איסוף החבילה.
למדיניות לחצו כאן
כיצד מתבצע ההחזר? ותוך כמה זמן?
ההחזר יבוצע תוך 14
ימים מיום קבלת הביטול/קבלת המוצר למחסני החברה
עסקה אשר שולמה בשובר: BUYME,
תו הזהב , חבר, הייטקזון תזוכה חזרה בשובר דיגיטלי מותאם לאתר/רשת סטורי .
הנחות לחברי מועדון
הנחות לחברי מועדון
הנחת חבר מועדון הינה 8% הנחה על פריט במחיר מלא (והכל בכפוף לתקנון חברי המועדון) ההנחה תעודכן בסל הקניה אוטומטית .
לינק להתחברות /רישום - https://storyonline.co.il/account/login
חשוב ! אם ההנחה לא חושבה לכם בסל מסיבה כלשהי, יש לציין
בהערות הקניה "חבר מועדון " כדי שנוכל לזכות אתכם בתום ביצוע הרכישה .