מדיניות פרטיות
מדיניות פרטיות
חברת "911 אופנה בע"מ", ח"פ 513068171 (להלן: "החברה"), מפעילה את אתר האינטרנט בכתובת https://www.storyonline.co.il (להלן: "האתר") ומספקת שירותים שונים, לרבות מכירת מוצרי אופנה והלבשה, שירות לקוחות, הצטרפות למועדון לקוחות, שליחת עדכונים שיווקיים, קיום פעילויות שיווק ומכירה בחנויות פיזיות, קבלת פניות דרך רשתות חברתיות, ומתן מענה לפניות ציבור (להלן יחד: "השירותים").
החברה מכבדת את פרטיותם של לקוחותיה וכל אדם המקבל או הפונה לקבלת שירותים מהחברה, בין אם באמצעות האתר ובין אם באמצעים אחרים – לרבות כאלה שרוכשים את מוצרי החברה, פונים לשירות הלקוחות, משתתפים בפעילויות שיווקיות או יוצרים קשר עם החברה בכל אמצעי, מקוון או לא-מקוון (להלן: "הלקוח" או "הלקוחות", לפי העניין).
מדיניות פרטיות זו (להלן: "מדיניות הפרטיות") מסדירה את האופן שבו החברה עושה שימוש במידע אותו היא אוספת מהלקוחות בקשר עם קבלת השירותים.
בעל השליטה במאגר המידע הינה החברה. פרטי ודרכי יצירת קשר עם בעל השליטה במאגר המידע הינם כמפורט בסעיף 16 למדיניות הפרטיות.
המידע המובא להלן מיועד לסייע ללקוח להבין את מדיניות הגנת הפרטיות של החברה. מדיניות הפרטיות כפי שתפורט להלן, תבהיר את המידע שהחברה אוספת אודות הלקוחות, המטרות שלשמן החברה אוספת את המידע, איזה שימוש אפשר שהחברה תעשה במידע, מי הם הצדדים השלישיים שהחברה תעביר להם מידע וכיצד החברה מטפלת ושומרת את המידע.
המידע שהלקוח מוסר לחברה תלויה בהסכמתו וברצונו של הלקוח ואינה נובעת מחובה חוקית ואולם מובהר בזאת כי באם לא יימסר מידע מסוים, החברה לא תוכל לספק את כל או חלק מהשירותים ללקוח. המידע ישמר במאגר מידע לצורך המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו.
כל גלישה, הצטרפות למועדון הלקוחות, מימוש הטבות מועדון, הרשמה לקבלת עדכונים, יצירת קשר, שימוש באתר או ניסיון לעשות שימוש באתר ו/או קבלת השירותים או פניה לקבלת השירותים המוצעים על ידי החברה (להלן: "שימוש"), מעידים על הסכמת הלקוח לאמור במדיניות פרטיות זו . אם אינך מסכים לתנאי מדיניות הפרטיות או לתקנון האתר, אנא הימנע מקבלת השירותים או פנה אלינו על מנת שנוכל לסייע לך בדרכים חלופיות.
מדיניות פרטיות זו כתובה בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.
1. מהו מידע?
במדיניות זו, משמעות המונח "מידע" הוא כל מידע הנאסף על ידי החברה או נמסר לה על ידי הלקוח או מי מטעמו, כחלק מקבלת השירותים, ובין היתר השימוש באתר, שבאמצעותו ניתן לזהות את הלקוח ומידע המוגן על פי חוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981 ("החוק").
2. המקורות שבאמצעותם החברה אוספת מידע אודות הלקוח
2.1. מידע שהלקוח מוסר לחברה בין היתר בקשר עם קבלת השירותים. בין היתר, כאשר נרשם לקבלת עדכונים, מבקש להצטרף למועדון הלקוחות ו/או להירשם לאתר ו/או בדפי נחיתה ייעודיים כחלק מקמפיינים של פרסום ברשתות חברתיות, במסגרת השימוש באתר ובשירותים ו/או כאשר מוסר פרטים במסגרת שיחות או התכתבויות עם נציגי החברה כמו כן, במסגרת רכישות באתר או בחנויות הפיזיות, החברה עשויה לאסוף מידע שמסר הלקוח לצורך הפקת חשבוניות דיגיטליות;
2.2. כאשר הלקוח מבקש להצטרף לרשימת התפוצה של החברה;
2.3. מידע שמתקבל אצל החברה בקשר עם השירותים שהיא מעניקה;
2.4. באמצעות שימוש באתר או בכל שימוש בכל פלטפורמה/ערוץ אחרת של החברה;
2.5. מידע שמתקבל אצל החברה מצדדים שלישיים בקשר עם השימוש באתר ו/או בשירותים;
2.6. כאשר הלקוח גולש או עושה שימוש באתר ו/או בשירותים (לרבות על דרך של לחיצה על קישורים הנשלחים בדוא"ל כחלק מדיוור). בהקשר זה יובהר כי החברה עשויה לאסוף מידע אודות הלקוח באמצעות הטמעת טכנולוגיות מסוימות (לרבות פיקסלים ו/או קוקיז ו/או קישורים ייעודיים עם מזהה ייחודי המתופעלים על ידי ספקי החברה) בדיוור הנשלח ללקוח, ככל שיישלח, לרבות בדיוור הנשלח ללקוח לתיבות הדואר החיצוניות אותן מסר לחברה, לרבות כמפורט בסעיף 3.8 להלן (להלן: "איסוף מידע באמצעות דיוור"). מובהר כי אין באמור לגרוע מכך כי משלוח דברי פרסומת ללקוח ייעשה בהתאם לדין ובכפוף לקבלת הסכמה מהלקוח, ככל שהסכמה כאמור נדרשת על פי דין.
3. החברה תאסוף אודות הלקוחות את המידע שיפורט להלן (כולו או חלקו):
3.1. זיהוי ופרטי התקשרות לרבות שם מלא, פרטי התקשרות (טלפון, טלפון נייד, דוא"ל), כתובת , עיר מגורים, מגדר, ותאריך לידה.
3.2. מידע בקשר עם השירותים שהחברה מספקת ללקוח לרבות מידע אודות המוצרים שהלקוח מאחסן אצל החברה (ככל שרלוונטי), התשלומים שהלקוח שילם לחברה ובין היתר 4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום באמצעותו בוצעה העסקה, היסטוריית רכישות שביצע הלקוח באתר או בכל ערוץ אחרת שהחברה מציעה ועוד.
3.3. נתונים שהלקוח מוסר במסגרת הרשמה לאתר ו/או הצטרפות והרשמה למעודון לקוחות ו/או הצטרפות לרשימת התפוצה (הניוזלטר);
3.4. נתונים הנאספים במסגרת החברות במועדון הלקוחות: למשל, החברה תאסוף מידע בקשר עם שימוש ו/או השתתפות ו/או רכישות של חבר המועדון בפעילויות, סקרים, מבצעים, הטבות ו/או שירותים אחרים שהחברה מספקת לחברי מועדון הלקוחות במסגרת חברותם, לרבות נתונים אודות המידע, המבצעים, ההטבות ו/או השירותים שבהם הלקוח התעניין ו/או רכישות שביצע בעקבות האמור, מיקום המתחם שמעניין אותו ו/או שלגביו ביקש לקבל עדכונים והטבות, וכן נתונים הנגזרים מהם, לרבות כאלו שיש בהם כדי ללמד על הרגלי הרכישה והצריכה של הלקוח, תחומי עניין, מצב משפחתי וכו' של חבר המועדון.
3.5. נתונים המתקבלים מתיעוד שיחות עם נציגי שירות לקוחות מטעם החברה;
3.6. נתונים מצרפיים (אגרגטיביים), נתונים סטטיסטיים ונתונים אחרים שנגזרים מהמידע על הגלישה באתר.
3.7. כל מידע נוסף שהלקוח מוסר ו/או מתקבל אצל החברה בקשר עם הלקוח וקבלת השירותים, לרבות באמצעות ׳צ'אט בוט' באתר או באפליקציית ה-WhatsApp. במסגרת השימוש בצ'אט בוט, המידע האישי שעשוי להתבקש, כתלות בשיחה, הינו: שם מלא, מספר טלפון, מספר תעודת זהות, מספר הזמנה, מהות הפניה ומסמכים רלוונטיים הקשורים לשירות המתבקש. הכתיבה בצ'ט או העלאת מסמכים דרכה היא חופשית ותוכנה עשוי להישמר במערכות החברה.
3.8. מידע הנאסף כחלק מאיסוף המידע באמצעות דיוור, כהגדרתו לעיל, לרבות מועד פתיחת הדיוור שנשלח על ידי החברה ללקוח; האם דיוור כאמור נפתח; מספר פתיחות הדיוור; מידע בדבר כניסת לקוח או לקוח לאתר ו/או אתרים אחרים אליהם מוביל הדיוור – כגון האם בוצעה כניסה לאתרים כאמור ומתי, באילו עמודים באתרים הנ"ל בוצעה גלישה ולמשך כמה זמן; תוכן הדיוור בו התעניין ו/או עליו לחץ הלקוח; השירותים (לרבות המוצרים) המוצגים בדיוור בהם התעניין הלקוח ו/או שירותים אחרים בהם התעניין הלקוח בעקבות הדיוור (לרבות במסגרת האתרים הנ"ל); המכשיר ו/או היישומון באמצעותם בוצעה כניסה לדיוור; וכן ניתוח של המידע הנ"ל ו/או נתונים הנגזרים מהמידע הנ"ל, לרבות כאלו שיש בהם כדי ללמד על הרגלי הרכישה והצריכה של הלקוח, תחומי עניין, העדפות הלקוח ועוד.
4. המטרות לשמן החברה אוספת את המידע
החברה אוספת מידע אודות הלקוח לצורך המטרות הבאות – כולן או חלקן:
4.1. לשם ובקשר עם מתן השירותים המסופקים על ידי החברה או מי מטעמה;
4.2. הפעלה וניהול של האתר;
4.3. על מנת לאפשר את ביצוע פעולות הקשורות לקבלת השירותים, בין אם דרך האתר ובין אם בפלטפורמות אחרות, כולל שירותים שניתנים ללקוח באופן פרונטלי או טלפוני;
4.4. לשם פיתוח ותפעולו של האתר;
4.5. לשם תחזוקה של האתר וניטור פעילות הלקוח בו;
4.6. לשם שיפור איכות השירותים שמספקת החברה;
4.7. לשם יצירת קשר עם הלקוח;
4.8. לשם עריכת נתונים סטטיסטיים והעברת מידע מעובד, סטטיסטי או אחר, לצדדים שלישיים;
4.9. לשם ניתוח, ומחקר ועריכת סטטיסטיקות;
4.10. לשם הצגה והתאמת מודעות שיוצגו בפני הלקוחות ועשויים להתאים להעדפותיהם באתר, בפלטפורמות פרסום וכן באתרי אינטרנט אחרים;
4.11. לצורך משלוח באמצעים אלקטרוניים דברי פרסומת, מידע על מוצרים ושירותים, הטבות, מבצעים, הנחות ומידע שיווקי;
4.12. לצרכי דיוור ישיר כהגדרתו בחוק;
4.13. לשם הצגה והתאמת מודעות ו/או פרסומות ו/או דיוור שיוצגו בפני הלקוחות בהתאם להעדפותיהם, למאפייניהם ולפרטים נוספים שנאספים אודות הרגלי הצריכה והגלישה שלהם, וזאת, בין היתר, במסגרת פלטפורמות פרסום, באמצעים אליהם נשלח דיוור, וכן באתרי אינטרנט אחרים; מבלי לגרוע מכלליות האמור, מובהר כי החברה מבצעת איסוף מידע באמצעות דיוור, כמפורט בסעיפים 2.6/3.8 לעיל, על מנת להתאים ללקוח את הדיוור שנשלח אליו ו/או השירותים ו/או המוצרים המוצעים לו ו/או הפרסומות המוצגות לו במסגרת האתר ו/או הדיוור ו/או באתרים של צדדים שלישיים, ולרבות על מנת להתאים ללקוח את מועד משלוח הדיוור, תוכן הדיוור ו/או כותרתו ו/או ניראותו. כמו כן, המידע הנ"ל נאסף לצורך יצירת ניתוחים ו/או עיבודים סטטיסטיים ו/או אחרים, לצורך מחקר ולצורך טיוב השירותים ו/או המוצרים ו/או הדיוור שהחברה מבצעת ללקוח ו/או לצדדים שלישיים אחרים, לצורך משלוח באמצעים אלקטרוניים דברי פרסומת, מידע על מוצרים ושירותים, הטבות, מבצעים, הנחות ומידע שיווקי;
4.14. לשם בחינת מועמדות של לקוח שמגיש קורות חיים לחברה;
4.15. לשם התגוננות מפני תביעות, דרישות וטענות נגד החברה ומי מטעמה וכן נגד צדדים שלישיים;
4.16. לשם אכיפה של הוראות תנאי השימוש ומדיניות פרטיות זו;
4.17. לשם עמידה בהוראות כל דין.
5. העברה של המידע
5.1. החברה לא תעביר ולא תמסור מידע לצדדים שלישיים אלא כמפורט במדיניות הגנת הפרטיות.
5.2. העברת המידע לצדדים שלישיים תכלול מידע רלוונטי בלבד שאינו חורג מהמטרות שלשמן מועבר המידע ותתבצע באופן מידתי למטרה מוגדרת, מפורשת ולגיטימית.
5.3. החברה רשאית להעביר את המידע או כל חלק ממנו לצדדים שלישיים בהתקיים אחד או יותר מהמקרים הבאים:
5.3.1. צדדים שלישיים אשר מעניקים לחברה שירותים שונים ובין היתר שירותי תמיכה במערכות האבטחה ומערכות טכנולוגיית מידע (IT), שירותי אחסון מידע, שירותי סליקה, שירותי בניית אתרים, שירותי עריכת סקרים ומחקרים, חברות שליחויות ולוגיסטיקה, חברות אשר מעניקות שירותי פרסום ושיווק, עורכי דין או יועצים מקצועיים חיצוניים אחרים, ספקי תוכנות המשמשות את החברה לרבות שירותי בניית אתרים, תוכנות עריכה ועיצוב תוכן, אתר וחוויות לקוח ועוד. בנוסף, שירותים כגון: רו"ח, עורכי דין ויועצים מקצועיים חיצוניים אחרים, שירותי עריכת סקרים ומחקרים וכן צדדים שלישיים נוספים אשר מעניקים לחברה שירותים בקשר עם פעילותה.
5.3.2. צדדים שלישיים המספקים לחברה שירותים, לרבות בקשר עם הפעלת החנות המקוונת באתר ו/או ניהול מועדון הלקוחות או אספקת השירותים, שירותי פרסום, "צ'ט בוט", דיוור, שיווק ומכירת השירותים ו/או ניהול הקשר עם הלקוחות (המתעניינים ו/או הרוכשים מוצרים מהאתר או מכל ערוץ אחרת), לרבות כגון: TikTok, Instagram, Facebook, Whatsapp והשימוש בהן על ידי הלקוח ייעשה בהתאם ובכפוף למדיניות הפרטיות של כל מערכת ו/או מדיה כאמור, כפי שתעודכן מעת לעת, ואשר זמינה באתרי הפלטפורמות כאמור, שירותי שילוח, שירותי סליקה ו/או אמצעי תשלום, שירותים בקשר עם הובלה ו/או הרכבה ו/או אספקה של המוצרים שנרכשו על ידי הלקוח.
5.3.3. צדדים שלישיים המספקים לחברה שירותים בקשר עם ניהול מועדון הלקוחות.
5.3.4. אם יתקבל אצל החברה הוראה לרבות צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח או מידע אודות הלקוח בהתאם להוראות כל דין.
5.3.5. בכל מחלוקת, טענה, דרישה, תביעה או הליכים משפטיים כלשהם בין הלקוח או מי מטעמו לבין החברה או מי מטעמה.
5.3.6. במקרה של העברה ו/או מכירה ו/או המחאה ו/או רכישה, של החברה ו/או נכסיה ו/או כל חלק מהם, בתמורה או שלא בתמורה, בין היתר במקרים אשר במסגרתם תועבר הבעלות באתר ו/או בתכניו, כולם או חלקם, לצדדים שלישיים, לרבות אך לא רק במקרה של מיזוג החברה ו/או פעילותה עם צדדים שלישיים, ולרבות מבלי לגרוע מכלליות האמור, במקרים של שינוי שליטה, מלא או חלקי, בחברה וכן במקרים של בחינת היתכנות של המקרים הנזכרים לעיל.
5.3.7. אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי לקוח ביצע מעשה ו/או מחדל אשר עשויים לפגוע בחברה, במי מטעמה, בצדדים שלישיים כלשהם לרבות לקוחות אחרים.
5.3.8. אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי לקוח עושה שימוש באתר לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה.
5.3.9. בכל מקרה שהחברה תסבור כי מסירת המידע נדרשת כדי למנוע נזק לחברה, ללקוח או לצד שלישי כלשהו.
5.4. בנוסף לאמור, החברה רשאית להעביר את המידע לצדדים שלישיים, כאמור לעיל, גם מחוץ למדינת ישראל ובכלל זה לצדדים שלישיים אשר ממוקמים במדינות שרמת ההגנה של המידע אינה תואמת את הוראות הדין הישראלי ואשר עשויות להעניק הגנה פחותה מזו הניתנת על פי דיני הגנת הפרטיות בישראל.
5.5. החברה אינה שומרת את פרטי כרטיס האשראי של הלקוח אשר רוכש באתר. בעת ביצוע הזמנה, הלקוח מזין את פרטי כרטיס האשראי בתוך מסגרת המקושרת ישירות לאתר של נותן שירות צד ג' של החברה אשר אחראי על ביצוע הסליקה עבור החברה והחברה אינה צד לכך. המידע המועבר לנותן שירותים זה נשמר במאגר של נותן השירותים. הלקוח אחראי לבדוק את המדיניות של נותן שירות צד ג' לפני ביצוע תשלומים. מבלי לגרוע מהוראות מדיניות פרטיות זו, הלקוח מאשר ומסכים כי החברה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח ו/או למי מטעם הלקוח בכל הקשור לנותן שירות צד ג' לרבות בכל הקשור לשימוש במידע, עיבודו ועוד לרבות אם המידע יאבד, ייחשף או אם יעשה בו שימוש לא מורשה כלשהוא.
5.6. מבלי לגרוע מהוראות מדיניות פרטיות זו, החברה וכל מי מטעמה לא תישא בכל חבות, והיא פטורה מכל אחריות, בקשר עם כל נזק, הפסד או הוצאה, מכל מין וסוג שהם, בין אם ישירים ובין אם עקיפים ו/או נסיבתיים ו/או תוצאתיים, אשר נגרמו ו/או ייגרמו ללקוחות ו/או לצד שלישי, בכל הקשור והנוגע לספקי שירות לרבות בכל הקשור לאיסוף המידע על ידי ספקי שירות, השימוש בו, העברתו לצדדים שלישיים, שמירתו ואבטחתו על ידי ספקי שירות ועוד.
6. אבטחת מידע
החברה נוקטת באמצעים טכניים ופיזיים בעניין פרטיות ואבטחת מידע בהתאם לסטנדרטים מקובלים. כידוע, אחסונו והעברתו של מידע באמצעים אלקטרוניים, לרבות דרך רשת האינטרנט, לעולם לא יכול להיות בטוח לחלוטין ובכל עת שבה הלקוח מוסר מידע לחברה, בפרט באמצעות רשת האינטרנט, הלקוח עושה זאת בהסכמה מלאה ובכפוף לסכנות הכרוכות בהעברת המידע בדרך זו. החברה לא מתחייבת שהאתר יהיה חסין באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בו.
בכל מקרה, אם יש ללקוח סיבה להאמין כי העברת המידע לחברה אינה בטוחה עוד אנא עדכן אותנו באמצעי התקשרות שבסעיף 16 למדיניות הפרטיות.
7. הגבלת אחריות
החברה וכל מי מטעמה לא תישא בכל חבות, והיא פטורה מכל אחריות, בקשר עם כל נזק, הפסד או הוצאה, מכל מין וסוג שהם, בין אם ישירים ובין אם עקיפים ו/או נסיבתיים ו/או תוצאתיים, אשר נגרמו ו/או ייגרמו ללקוחות ו/או לצד שלישי, בכל הקשור והנוגע לאיסוף המידע, השימוש בו, העברתו לצדדים שלישיים, שמירתו, אבטחתו ועוד.
8. תקופת החזקה של המידע
החברה תשמור את המידע אודות הלקוח לפרק הזמן הדרוש להבטחת המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו אלא אם תקופת החזקה ארוכה יותר נדרשת או מותרת על-פי דין.
9. מידע על אנשים אחרים
אם הלקוח יספק מידע אישי לחברה בקשר לאנשים אחרים לרבות בני משפחתו וצדדים שלישיים נוספים, על הלקוח לעשות אך ורק לאחר: (א) שהלקוח עדכן את הצדדים השלישיים אודות תוכן מדיניות זו; וכן - (ב) הלקוח קיבל את ההסכמה הנדרשת לאיסוף, שימוש, חשיפה והעברה של מידע אישי אודות הצד השלישי בהתאם למדיניות זו ובהתאם להוראות הדין, ככל שנדרש.
10. קישורים והיפר קישורים
האתר ו/או במסגרת מועדון הלקוחות (לרבות במסגרת דיוורים אישיים שישלחו לחבר המועדון באמצעי התקשורת) יכול שיציעו קישורים, היפר-קישורים או באנרים לאתרים אחרים, אשר החברה אינה מפקחת עליהם או בודקת אותם, את מהימנותם ואת חוקיותם ואת כל הקשור לאבטחה שלהם ולמדיניות הגנת הפרטיות שלהם.
החברה לא תהיה אחראית לשימוש שעושים הלקוחות בקישורים המופיעים באתר ו/או בדיוורים, בדפים שאינם נמצאים באתר או באתרים אחרים, והלקוחות מתחייבים לציית ולקיים את ההוראות והתנאים של אותם אתרים או דפי אינטרנט ולהתקשר ישירות לספקים של אתרים אלה או דפים אלה בכל הקשור לנושאים שיעלו בקשר עם כניסה, עיון, שימוש ועוד.
לפיכך, החברה לא תישא בכל אחריות, מכל סוג שהיא, בקשר עם האתרים האחרים לרבות בכל הקשור לאיסוף, שימוש, העברה של מידע באתרים האחרים, התוכן שיפורסם בדפים של האתרים האחרים ועוד.
11. זכות עיון ותיקון המידע
הזכות לעיין ולתקן את המידע האישי היא בהתאם להוראות החוק. אם הלקוח מעוניין לעיין או לתקן את המידע, ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה לחברה בהתאם לפרטי ההתקשרות המופיעים בסעיף 15 למדיניות פרטיות זו להלן.
12. הדין החל וסמכות השיפוט
התנאים וההוראות המפורטים במדיניות הגנת הפרטיות זו וכן כל שינוי או תיקון שלה, כמו גם קבלת השירותים ובין היתר השימוש באתר, יוסדרו על פי חוקי מדינת ישראל. סמכות השיפוט בקשר עם כל מחלוקת ו/או תביעה אשר יתעוררו בקשר עם מדיניות פרטיות זו או הקשור אליו מסורה באופן בלעדי לבתי המשפט בתל אביב – יפו.
13. שינויים ועדכונים
החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת וזאת ללא צורך במתן הודעה או התראה על כך. מדיניות הפרטיות העדכנית שתפורסם באתר תחייב את הלקוח. המשך קבלת השירותים ע"י הלקוח לאחר עדכון מדיניות הפרטיות יהווה הסכמה של הלקוח למדיניות הפרטיות המעודכנת לרבות לשינויים.
14. שונות
הלקוח אינו רשאי להסב את זכויותיו ו/או חובותיו על פי מדיניות פרטיות זו לאחר. החברה תוכל להעביר את זכויותיה ו/או התחייבויותיה לאחר.
אין במדיניות פרטיות זו כדי לגרוע מכל זכות המוקנית לחברה ו/או למי מטעמה לפי כל דין.
15. יצירת קשר
ככל שללקוח ישנן שאלות או הערות בנוגע למדיניות הפרטיות, הלקוח מוזמן לפנות לחברה באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת service@storyonline.co.il.
תאריך עדכון אחרון: נובמבר 2025.