תיאור
התפקיד כולל:
• אחריות לעמידה ביעדי גידול במכירות ברמת מותג
• ניהול התקשורת מול המותג - אחריות ליחסי החברה עם המותג - מינוף מערכות היחסים להישגים מסחריים ותפעוליים.
• עבודה מול מחלקת שיווק
התנהלות שוטפת מול מחלקת כספים וניהול הממשק הפיננסי בין המותג לחברה
• עבודה מול הצוות המסחרי
• יכולת עבודה בסביבה דינאמית תוך ריבוי משימות
דרישות
• ניסיון בניהול מותגים/ ניהול מסחרי בסביבת ריטייל - חובה
• ניסיון רלוונטי בניהול דוחות ותקציב- חובה
• יכולת ורבלית ברמה גבוהה
• אנגלית ברמה מצוינת - דיבור וכתיבה
• גישה אנליטית, יכולת ניתוח גבוהה
• הבנה והכרה של עולם האופנה (עסקי, טרנדים)
• תואר ראשון - יתרון
• הבנת תהליכי עבודה, שאיפה לסדר
• זמינות לנסיעות לחו"ל במידת הצורך
• יכולת חשיבה אסטרטגית
• יכולת הנעה לפעולה של ממשקים מרובים
• שליטה בתוכנות Office בדגש על EXCEL ו- POWER POINT
תיאור
• ניהול התוכן והנראות שלנו בכל הפלטפורמות החברתיות
• יצירת קונספטים, קריאייטיב ומיקרו־קופי שמייצרים "וואו!"
• איתור טרנדים חמים לפני שהם מתקררים
• ניהול קמפיינים (ממומנים ואורגניים)
• תקשורת ישירה עם הקהילה של המותג – ולפעמים גם עם האלגוריתם 😉
• ממשקים עם המחלקות השונות: סטודיו, שיווק, שירות לקוחות וספקים
דרישות
• חי.ה סושיאל עם ניסיון של 4 שנים לפחות בניהול מדיה חברתית
• מישהו.י שחיה טרנדים, נשמה קריאייטיב ויודע.ת לרוץ עם גאנט
• ניסיון בניהול קמפיינים בדיגיטל (פייסבוק, גוגל, לינקדאין וכו')
תיאור
חברת 911 אופנה מחפשת מתאמ.ת שיווק לצוות השיווק הדינמי שלנו.
אחריות לתיאום וביצוע מגוון פעילויות שיווקיות במספר ערוצים במקביל,
תוך שמירה על המותג והמסרים השיווקיים של החברה.
תחומי אחריות עיקריים
- ניהול והפקת קמפיינים שיווקיים במגוון ערוצים (דיגיטל, פרינט, חנויות פיזיות) במקביל
- תיאום בין מחלקות שונות (עיצוב, תוכן, מכירות) להוצאת קמפיינים לפועל בלוחות זמנים צפופים
- תיאום הפקות צילומים וקמפיינים עם ספקים חיצוניים
- אחריות על תפעול השוטף של הנכסים הדיגיטליים של החברה (Instagram, TikTok, Facebook).
- ניהול ומעקב אחר תקציבי שיווק במספר פרויקטים במקביל
- איסוף וניתוח נתוני שיווק ממגוון מקורות והכנת דו"חות ביצועים
- תיאום אירועי קידום מכירות ופעילויות PR
- מתן מענה מהיר לצרכים שיווקיים משתנים ויוזמות חדשות
דרישות
- ניסיון של שנה לפחות בתפקיד שיווקי, עדיפות לניסיון בעולם האופנה או הקמעונאות
- היכרות עם פלטפורמות שיווק דיגיטלי וניהול רשתות חברתיות
- יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות אפקטיבית
- חשיבה יצירתית ויכולת פתרון בעיות
- תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה מול מגוון ממשקים
- שליטה ביישומי Office- דגש על שליטה מלאה באקסל
- עברית ברמה גבוהה, אנגלית – יתרון
- מולטי-טסקינג ברמה גבוהה - יכולת מוכחת לנהל מספר משימות ופרויקטים במקביל תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים
- יכולת ארגון מצוינת וניהול זמן אפקטיבי
תיאור
מתן שירות ללקוחות החברה במוקד שירות קטן ומשפחתי
טיפול בפניות בכתב מערוצים שונים (מדיות, אתר החברה, וואטסאפ וכו’)
עבודה מול ממשקים רבים בחברה
סיוע וליווי לקוחות ברכישות אונליין
*לצד מענה למותגים נוספים בקבוצה
דרישות
תודעת שירות ברמה גבוהה
ניסיון והיכרות עם עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת ניסוח ברמה גבוהה בכתב ובע"פ
אחריות, סבלנות , אדיבות
ניסיון קודם כנציג/ת שירות- יתרון משמעותי
זמינות מיידית למשרה מלאה (ימים א’-ה’ בשעות 9.00-18.00)
העבודה במשרדי החברה בדרום תל אביב
תיאור
• ניהול קשרים עם מותגים - בניית וטיפוח מערכות יחסים אסטרטגיות עם מותגים בארץ ובחו"ל
• ראייה אסטרטגית - ניהול סל המותגים מתוך היכרות מעמיקה עם ה-DNA שלהם והפעילות הגלובלית
• הדרכה והטמעה - העברת הידע המקצועי לצוותי המכירה וחיבורם לערכי המותגים
• סנכרון פנים ארגוני - עבודה מול כלל מחלקות החברה ותמיכה מקצועית בכל הממשקים
• אסטרטגיה מסחרית - אחריות לעמידה ביעדי גידול במכירות ותמחור מוצרים אפקטיבי
• יישום בשטח - אחריות על נראות המותגים בכל פלטפורמות המכירה: רשת החנויות, אונליין וערוצים סיטונאיים
• פיתוח עסקי - איתור מותגים חדשים והשתתפות פעילה בתהליכי המו"מ וסגירת ההסכמים
דרישות
• ניסיון בניהול מותגים או תפקיד מסחרי בעולם הריטייל - חובה!
• אנגלית ברמת שפת אם - כתיבה ודיבור שוטפים הם must בתקשורת היומיומית עם המותגים הבינלאומיים
• יכולת לג'נגל בין משימות - סביבת עבודה דינמית ותזזיתית שדורשת גמישות וריבוי משימות
• ראש אנליטי חד - יכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה והסקת מסקנות עסקיות
• שליטה בניהול תקציבים ודוחות - אנחנו צריכים מישהו שהמספרים מדברים אליו
• תשוקה לעולם האופנה - הבנה של טרנדים והיבטים עסקיים בתעשייה
• שליטה מצוינת ב-Excel ו-PowerPoint - כלי העבודה היומיומיים שלנו
• נכונות לנסיעות לחו"ל - לפגישות עם מותגים ותערוכות
• תואר ראשון - יתרון
תיאור
• ניהול תיקי לקוחות: מתן שירות שוטף, הגדלת מכירות וביצוע גבייה תוך עמידה ביעדים
• איתור וגיוס לקוחות חדשים לצד שימור ופיתוח קשרי עבודה רציפים עם לקוחות קיימים
• הובלת תהליכי מכירה מקצה לקצה: תיאום פגישות, ליווי בשואורום ומתן ייעוץ בקניינות
• ביסוס וניהול רוטינת עבודה מול הלקוחות: תפעול, נראות ותצוגה, הדרכות, תמיכה שיווקית
• ניהול מעקב מכירות: קבלת דוחות, ניתוח נתונים, זיהוי הזדמנויות והשלמות מלאי
• עבודה חוצת ארגון מול מחלקות: ניהול מותגים, סחר, שרשרת אספקה ושיווק
• אחריות על גביה שוטפת מלקוחות
דרישות
• רישיון נהיגה בתוקף
• ניסיון במכירות שטח – חובה
• ניסיון בתחום האופנה / קמעונאות –חובה
• שליטה טובה במחשב וביישומי Office
• היכרות עם מערכת Priority – יתרון
• פרואקטיביות ויכולת הנעה עצמית
• אנרגטיות ומכוונות גבוהה להשגת יעדים
• יכולות ניהול מו”מ וסגירת עסקאות ברמה גבוהה
• יכולות אנליטיות וניסיון בעבודה עם דוחות
• עברית רהוטה, אנגלית ברמה טובה מאוד
• תודעת שירות גבוהה, תקשורתיות ויכולת מצוינת לבניית מערכות יחסים
פרטים נוספים
• החלפה לחל”ד
• אופציה להמשך לטווח הארוך
תיאור
• עבודה מאתגרת ומגוונת (ג׳גלינג מישהי.ו?)
• תנאים מצוינים למתאימים (מתאים?)
• אפשרויות קידום מרשימות (קדימה!)
• משרה מלאה במשמרות (ובכל טוב)
• גמישות בשעות העבודה (ברמה של שפגט!)
דרישות
• ניסיון מוכח בהובלת צוותים – מאסט.
• יכולת עבודה עצמאית וחשיבה יצירתית (תגידו שהקופי שלנו לא יצירתית...)
• אחריות, רצינות ויכולת למידה מהירה (רצינות אפשר גם רק בדברים הרציניים)
• גישה חיובית ונכונות להתמודד עם אתגרים (מוכנ.ה?)
תיאור
בוא.י לקחת חלק בסיפור שלנו - STORY
רשת סטורי מחפשת צוותי מכירות וניהול!
אם את.ה פשניסט.ה, שאוהב לעבוד עם אנשים ומאמין.ה באופנה בר קיימא, בוא.י לעבוד איתנו.
מה התפקיד:
רשת האופנה "Story" מגייסת יועצי/ות מכירה למגוון סניפים ברחבי הארץ
הזדמנות להתברג בחברה אופנתית, מובילה ובעלת אחריות חברתית
תנאים מעולים ואפשרויות קידום למתאימים/ות!
דרישות
זמינות למשרה מלאה- 4-6 משמרות - חובה!
זמינות לעבודה במשמרות בוקר וערב כולל סופ"שים
אנרגיות טובות, חיוך ענק, זיקה לתחום האופנה
רצון להשתלב בחברה מצוינת לטווח ארוך
כושר שכנוע ויכולת מכירתית ברמה גבוהה
תיאור
אנחנו מחפשים חברי צוות נמרצים וחרוצים שמעוניינים להשתלב בפעילות שלנו במרכז הלוגיסטי של החברה.
תנאים טובים, סביבת עבודה צעירה ואיכותית, הזדמנות להפעיל ראש גדול (ועל הדרך לשמור על כושר...)
תנאים מעולים למתאימים !!!
דרישות
חריצות, ארגון וסדר
ראש גדול, נכונות לעבודה פיזית מאומצת
שליטה בעברית ואנגלית
שעות העבודה 07:30-16:30 + שישי לסירוגין
ניסיון חובה!
תיאור
תחומי אחריות:
• ניהול והובלת צוות החנות – גיוס, חניכה, פיתוח ושימור עובדים
• אחריות מלאה על תוצאות המכירות ועמידה ביעדים חודשיים ושנתיים
• מתן שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר והבטחת חווית קנייה ייחודית
• ניהול מלאי: הזמנות, ספירות, בקרה ומעקב
• הטמעת נהלים ותהליכי עבודה בהתאם לסטנדרטים של הרשת
• אחריות על נראות החנות ועיצוב הוויז’ואל (Visual Merchandising)
• טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף (דו”חות, סידורי עבודה, קופה וכו’)
• עבודה ישירה מול הנהלת הרשת וגורמי מטה
דרישות
דרישות:
• ניסיון קודם בניהול חנות אופנה/קמעונאות – חובה (שנתיים לפחות)
• ניסיון בניהול צוות עובדים והובלתם ליעדים – חובה
• זיקה ואהבה לעולם האופנה והלייף סטייל
• אוריינטציה מכירתית גבוהה ויכולת עבודה תחת יעדים
• שירותיות ברמה גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת פתרון בעיות
• סדר, אחריות ויכולת ניהול מספר משימות במקביל
• נכונות למשרה מלאה, במשמרות כולל סופי שבוע
להגשת מועמדות