החזרות
החזרות:
ניתן להחליף ולהחזיר פריטים ללא עלות בתוך 14 ימים מיום קבלת המשלוח או איסוף עצמי מהסניף, ובתנאי שהפריטים באריזתם המקורית, התווית צמודה אליהם, לא נעשה בהם שימוש, כשהם שלמים ללא פגיעה, נזק, ופגם מכל מין וסוג.
אם אתם רוצים להחזיר פריטים באמצעות חברת שילוח, אין בעיה נתאם עבורכם איסוף באמצעות חברת שילוח חיצונית. יש לכתוב לנו מייל לכתובת service@storyonline.co.il עם פרטי הבקשה ופרטי ההזמנה המלאים ואנו נחזור אליכם עם תשובה מסודרת תוך 2 ימי עסקים במייל- איסוף ע"י שליח בעלות - 19 ש"ח .
חשוב לדעת ! אנו לא מבצעים החלפות על ידי שליחים אבל תמיד ניתן לבצע החלפה של מידה או גוון בסניפי הרשת.
(למעט נתניה אאוטלט,כפר סבא אאוטלט ,סטורי עזריאלי חיפה , סטורי בילו אאוטלט ,וסניפי סקוטץ' אנד סודה)
(למעט נתניה אאוטלט,כפר סבא אאוטלט ,סטורי עזריאלי חיפה וסניפי סקוטץ' אנד סודה)
במידה והתחרטת על הקנייה על אף שהפריט שקנית הגיע באופן תקין, הנך זכאי לזיכוי מלא על הקנייה בתוך 14 יום מיום קבלת המשלוח או איסוף עצמי מהסניף, ו-7 ימים בסוף עונה, מבצעים והנחות.
החזרה בגין שובר BUYME תבוצע בזיכוי/קוד קופון למימוש באתר.
קיבלתם מתנה , ואתם רוצים זיכוי לאתר? אין בעיה, יש לעדכן את שירות הלקוחות שלנו במייל: service@storyonline.co.il על מנת שננפיק שובר מתנה (גיפט קארד) למימוש באתר ו/או בסניפים.
שאלות נוספות? ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו:
לכל שאלה אנחנו כאן לרשותך,
דואר אלקטרוני service@storyonline.co.il